tisdag 7 juli 2009

Tempot

Om nån undrar varför det har börjat bli glest med inlägg på bloggen, beror det dels på viss tidsbrist, men också för att jag inte bara har lite svårt för att engagera mig i transfermarknaden, utan anser även att det är osunt för vanliga människor att tokbevaka spelaraffärer under tre månader. Det kapitalistiska samhällets ständiga rullning, sökandet efter att ersätta den ena förbrukningen med den andra, måste då och då ta en paus för att vi ska undkomma en totalt dystopisk tillvaro där vi aldrig distanserar oss från produktionen av fotboll eller fotbollsrela-terade diskussioner.

Jag vill därför varna om att saker och ting kommer att vara lite tröga här den närmaste månaden. Jag tänker inte sätta ner foten om det. Man vet aldrig. Jag kanske kommer att känna för att babbla ihjäl mig om diverse saker senare, men just nu är det en slappare bloggstil som gäller.

Inga kommentarer: