onsdag 6 februari 2008

Kamerun vidare

Nå, det blev seger för lejonen.

Har man inte följt turneringen från början är inte engagemanget på top. Och det var det inte heller. Men nu fick jag lite smak för't, och kommer såklart att följa semin mot Ghana imorgon. Jag hade hellre sett en match mot Elfenbenskusten. De räknas som de nya kungarna av Afrika, och då vill jag ha ner dom. Precis som jag ville ha (och fick) ner Nigeria när alla började nonchalera Kamerun efter Nigerias relativa framgång i VM 94 och 98.

Det finns bara ett lag som får kallas för lejonen i Afrika.


I övrigt vill jag be om ursäkt för att ha skrivit Almerias namn fel flera gånger nedan. Det säger kanske en del om vad det är för doldisar som har rubbat Real Madrid och Valencia under loppet av sex dagar?

Inga kommentarer: