fredag 13 augusti 2010

Heads up

Uppehållet beror på att jag har varit sjuk hela veckan. Lite synd att allt har dragits ut så mycket nu när VM-febern faktiskt har lagt sig. Att det inte har funnits några inlägg om det stundande Serie A beror på att jag inte riktigt har kommit in i klubbfotboll efter VM. Lite bevakning av Cagliaris transfermarknad hit och dit... Lite kittlande drömmar om Acquafrescas återkomst. Annars mest en känsla av ointresse och förakt. Att mercaton bara är en massa trams som ska hindra folk från att ta ledig från fotbollen under ett par månader. Krama ur de sista dropparna innan det kommer av sig självt i samband med seriestarten.

Nu när jag börjat må bättre antar jag att listan kommer att fullbordas under helgen. Sen alla andra topplistorna tänker jag att jag kanske sparar till julen, när VM-minnena bruka komma upp igen i samband med årssammanfattningar och så vidare.

Inga kommentarer: